خادمان و یاران حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)

فقط به عشق خدا و اولیای خدا و مخصوصا صاحبمان امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)

خادمان و یاران حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)

فقط به عشق خدا و اولیای خدا و مخصوصا صاحبمان امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۴

شماره تماس خدا چنده؟

بسم الله الرحمن الرحیم



امروزه هر شخصی موبایل دارد ومتقابلا شماره ای هم دارد وکمتر کسی پیدا میشود که موبایل نداشته باشد،شخص مهمی باشیم یا نباشیم شاید روزانه چندین بار موبایلمان زنگ میخورد. بیشتر ما شماره های دوست و فامیل و آشنا و حتی شماره ی بعضی افراد ناآشنا را در گوشی مان داریم.اما چه تعداد از ما،شماره خداوند متعال را بلد هستیم!!؟؟ آیا اصلا خداوند متعال شماره ای هم دارد!!!؟ بله. اما فقط افرادی می دانند که درباره آنها واژه« مومن» به کار برده می شود. هر انسان مومنی هر روز با خدا تماس می گیرد و با او حرف می زند. مثل انسان های دیگر که به همدیگر زنگ می زنند و از احوال همدیگر باخبر می شوند. با اینکه خداوند به احواپرسی ما احتیاجی ندارد اما احوال پرسی ما از خداوند متعال باعث میشود که احوال خودمان خوش بشود.

مومن روزانه چندین وعده با خدا در تماس است،هرچند قلبش بیشتر اوقات با خداست اما روزانه پنج وعده ارتباط مستقیم با خدای خود دارد و آن، اوقات نماز است. پنج وعده نماز،که صبح با 2 رکعت نماز خدای خودش را یاد می کند،ظهر با4 رکعت،عصر با4 رکعت،شام با3 رکعت و در نهایت با4 رکعت عشاء با خدای خودش ارتباط مستقیم دارد.اگر اینها را کنار هم قرار بدهیم،میشود شماره تلفن خدا یعنی24434. اما این شماره از آن شماره هایی نیست که با موبایل بتوان آن را گرفت و با خدا حرف زد،این شماره تنها شماره تماسی است که فقط باید با دلت با آن تماس بگیری و با مخاطب خودت حرف بزنی و هیچ وسیله و ابزار الکترونیکی ساخته شده توسط انسان توانایی ایجاد این ارتباط را ندارد.


دل و قلب انسان است که میتواند با این شماره تماس بگیرد،و این شماره تنها شماره ای است که همیشه و همه جا در دسترس هست،نه مثل بعضی از شماره موبایل های ما انسان ها که خیلی وقتها در دسترس نیست یا به اشغال گذاشته ایم. اما خداوند هیچوقت راه ارتباطی خود را با بنده اش به اشغال نمی گذارد و همیشه این خط ارتباطی باز است. فقط یک اراده میخواهد از انسان و یک قلب پاک،که با خدای خودش تماس برقرار بکند.مثل ما انسان ها هم بی وفا نیست،رحمان و رحیم است،گناهکار و بی گناه هم برایش فرقی ندارد،هرکس تماس بگیرد جوابش را به نحو احسن و نیکو جواب می دهد حال آنکه اگر ما از یک نفر ناراحت باشیم و او با ما تماس بگیرد هیچوقت جوابش را نمی دهیم چه برسد به اینکه خوش رفتار هم باشیم.

پس منتظر چی هستید،همین الان تماس بگیرید،خدا همیشه و همه جا در دسترس است...پیش شماره هم لازم ندارد،با قلبت و روحت با خدا تماس بگیری میتوانی با خدای خودت حرف بزنی،میتوانی تمامی مشکلات خودت را هم با خدا درمیان بگذاری،بدون منت،و بدون چشمداشت،همه مشکلاتت را حل می کند و بدان هیچ فریادرسی مثل خدا هیچ جا پیدا نمی شود و دلسوزتر از خدا نمیتوانی در این عالم هستی پیدا بکنی.... اگر تماس گرفتید با خدا،سفارش مولایمان امام زمان(عج) را هم به خدا بکنید،اینکه هرچه زودتر بیاید و عالم را گلستان کند،چون که دل همه ما برای آقا خیلی خیلی تنگ شده است...

اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره

نویسندگان متن:خادم المهدی و یارالمهدی

نظرات  (۸۵)

واقعاً این حرف و شماره راسته

سلام خیلی دلم گرفته خدایا به دادمون برس

عالییییییییی

همه ی شماره هایی که گذاشته بودین الکی بود .واقعا که 

خدایاسلام،میخوام بگم چندسالی است که امتحاناتت خیلی سخته😢

اللهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت دوستان ، میدونید چرا صلوات فرستادم ، اخه میگن خدا دعای بین صلواتین را اجابت میکنه ، بعد شنیدم که خدا خودش گفته بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را ، بعد شنیدم که تازه اگر هم خدا دوست نداشته باشه بنده خودشو ، به ملایک دستور میده که حاجت شو بدین ، تا به طرف من نیاد ، حقیقتش من اینا رو شنیدم ، حالا نمیدونم حاجت منو نمیده دیگه جزو کدوم بنده های خدا هستم ، راستی خدا تواب هم هست ، اگر توبه شکستی باز آی. بنظر شما الان کی باید به داد من برسه ، شاید بگید چهارده معصوم ، بخدا متوسل شدم و خواستم به اندازه بضاعتم ولی حاجت منو ندادن ، امام زمان هم که اصلا تحویلمون نمیگیره ، شاید فقط دست دوستا شو بگیره

خواهشمیکنم اگه کسی به خدا و چهارده معصوم وصله سفارش منو هم بکنه شاید دلشون رحم بیاد

اللهم صلی علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

خدا تنهامون گذاشته...

فکر نمیکردم یروز ب اخر خط برسم 

با هیچکس رفاقت نکنین 

سلام خدا جونم... 

ایراد نداره من طاقت این همه گرفتاری رو ندارم درسته اشتباه کردم 

چرا جلو مو نگرفتی یا دیر گرفتی یا چرا مثل خیلی‌ها راهمو عوض نکردی به 

سمت راست بیام.. فکر می‌کنم خیلی دیره فقط میخوام حافظ زنو وبچه هام باشی.. خودم میام به دیدنت خیلی زود چون دیگه امیدی واسم نمونده هیچ کس و ندارم آخه زمان مشکلات شده هیچ کس نیست.......... مرگ فقط منتظرمه

سلام من زنگ زدم به 24434 جوابم هم دادن ممنون که گفتید شماره ی خدارو 

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۹ با ایمان باش

سانیه چرت نگو من خودم زنگ زدم یکی گفت سلام خوبی؟ من ترشیدم ولی باز تکرار کرد سلام خوبی منم گفتم سلام ممنون شما واقعا خدا هستی؟ 

گفت اره بعد ی عالمه جت کردیم به امام حسین راست میگم 

۰۴ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۳۵ عشق فقط ((( الله خدا )))

بنده ی خدا داری عصبانیم میکنیا خدا هم خیلی مهربونه این تو هستی که تلفونو قطع کردی اون خدا نیست که جواب نداد اون تو بودی شنوفتی یا نه 😡😡😡

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۸ سلام من برگشتم

مر30

سلام خدا بچه ام مریضه واسه عملش پول میخوام 😔😔😔😔پس تو کجایی؟؟ 

خدایا کمکم کن منو ب مهدی م برسون ب وحدانیت قسمت میدم تو رو خدا شمتم برام دعا کنید ک ب عشقم برسم

باسلام عر ض ادب خداوندا شما ازدرد دل همه خبر داری پس درد همه علاج کن به قران که کلام خود ت خدا کاری کن که هیچ ظالمی نتونه حق مظلوم بخوره واین بنده حقیر که پیش شما ارزشی نداره حقشو بگیره بخدا وندی خدا که خیلی بزرگی اگر تا دو روز اینده حق من کامل بده قول مردانه میدم که جز خاسته شما کاری نکنم خودت خبرداری من کارگرم وبا خون عرق کار کردم  هر چه خاسته حق باشه بی تردید همان میشه وما را به راست هدایت کن وبی نیاز کن به امید حق

همه درباره من خدا نوشته اید اشتباه چون من وجود ندارم ازاسم من عدای زیادسواستفاده می کنن 

۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۶:۳۲ ۰۹۱۵۷۴۰۰۰۲۶

چی میگین خدا ..خدا را هرلحظه صدا کردم و میکنم ..شاید من لیاقت اجابت آرزوهایم رانداشتم ..ولی خوب شیخ وعجم لیاقت داشتن .باخون مردم پول رو پول گذاشتن ..ازهمین پول درد منم ودوستانم راهم کمی اجابت میکردین..میگن پول خوب نیست هرکسی گفته غلط کرده هزاران بار ..اگه پول باشه دختر جون نمیره بایک عجوزه هم بستر بشه ..اگه پول باشه زن شوهر دار نمیره دنبال یکی ک بهش پول بده برای بچه‌اش ....پس پول خیلی خوبه ..خدا کجایی ..یک آرزو ازمن برآورده کن از محمد و علی بهت بیشتر اعتقادم میشه تو این زمونه پولکی.  

نجاتم بده 

نمیدونم چکار کنم بگو بهشون دعوا نکنن خاهش میکنم بگو دعوا نکنن خسته شدم بگو بهشون بگوووو خدااااااااا

خدایا....

غلط کردم اگه فکر کردم میتونم قلدری کنم و باهات بجنگم...من ضعیف تر از این حرفام

التماست میکنم تو هم‌ ببهش دیگه و تموم کن اینهمه درد رو...بزار منم یکم از خوشی دنیا بچشم...خدایا به جون خودت شرمندم دستمو رد نکن🖤🖤😔😔😔😔

میبینیم حالم بده خیلی بد این رسمش نیست روحم درد میکنه کمکم کن تنهام خیلی تنها نگام کن 

خدایا  کمکم کن تو امتحان هایم خیلی خوب شوم و کارنامه ام خیلی خوب شوم

لطفا اگر کسی آرزو دارد بهش برسد الهی آمین  

خدایا خیلی نیازت دارم.... 😔خیلی حرفا دارم کاش میشد حضور داشته باشی کنارم و بشینم و دردو دلامو بگم و تو فقط گوش بدی... الان 19 سالمه و 19 ساله حرفام و دردو دلام تو دلم مونده همش دیگ دارم دق میکنم.😭😭😭چیزی کم ندارم ولی خیلی دلم ی آرامش واقعی میخاد.آرامش ندارم😔😭دوس دارم همه چیمو بدم ولی بجاش ی آرامش بگیرم و دلم آروم باشه...

از ادمات خستم 

امروز عشقم عروس شد..

سلام

اخه فکر کردید با گوشی باید زنگ بزنید باید با خوندن نماز با خدا حرف بزنیم و خدا همیشه پشت خط منتظم شماها هست

مسیح 7 ساله از اصفهان

خدایایجوری نشونم بده این ازدواج به صلاحم هست یا نه خدایااا خواهش میکنم ازت من بنده ناتوان توام کمکم کن منو ببین خداااا دوسش دارم اما نمیدونم تهش چی میشه کمکم کن خداااااا

خدایا ببین چقدر بی کس وکار شدیم ن دایی موند برامون ن عمو نه خاله نه قوم وخویشی ونه هیچ کس دیگه اینقد غریب دیده بودی کسیو؟؟؟تو دیگه ما رو ترک نکن 😭کاش یه تو باشی حداقل

خدایا کمکم کن پزشکی قبول بشم 

پس چرا جواب نمیده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

منکه اونو با هیچی عوض نکردم😭😭😭😭😭

سلام خدا میدونم که صدام میشوی خیلی تلاش کردم تا بهت نزدیک بشم ولی نشد کارایی کردم که باعث رنجشت شد منو ببخش ولی بزرگی کمک کن همه ما بیشتر از همیشه بهت نیاز داریم مخصوصا مریضا جووونا بهت نیاز دارن کجایی که کمکشون کنی تو کمکشون نکنی کی میخواد کمکشون کنه به یه آدمهایی  پول سروت دادی که زورشون میاد یک ریال خرج نیاز مندا بکنن اگه من یه روزی به یه جایی برسم بهت قول میدم نصف بیشتر سرمایه خرج نیاز مندا بکنم بهم توان بده کمکم کن تا بتونم سر بلد از این زندگی بیام بیرون من جووونم کارای اشتباه زیادی کردم ولی تو خودت میدونی من کسی نداشتم که بهم بگه چه کاری اشتباه چه کاری درست نه پدری داشتم نه مادری که برام مادری کنه تو هم برام پدری کن هم مادری تقریبا۲۰سالمه هنوزتعم محبت پدر مادر نجشیدم کاش منم پدر مادر داشم نمیدونم پدر مادر کجان نمیدونم کیا هستن نمیدونم زنده هستن یا نه کاش میدونستم کیا هستن کاش کاش خیلی سخته برای کسی که بی پدر مادر بزرگ بشه همیشه پشتم خالی فقط ترو دارم خدا تو میدونی پدر مادرم کیا هستن من بهشون برسون 09919579828 شماره تماسم برات می زارم یه نگاهی به من بکن خدای مهربونم 

سلام خدا.

امروز به قدر تمام عمرم درد کشیدم و زجه زدم. درد بی کسی. درد اینکه هیچ کسو ندارم تو این کره ی خاکی. فقط تو هستی. فقط تو. خدایا وقتی اینو مینویسم عاجز ترین آدم دنیام. دستمو بگیر و با خودت ببر. به جایی که یه آغوش مادرانه منتظرمه

خدای بزرگ‌ من واقعا کم اوردم‌ یه راهی جلوم بذار خودت میدونی من چی می کشم خسته شدم‌از این زندگی نکوتی  از آدما از منم منم های تو خالی از دویدن های الکی از بی کسی نه پدری نه مادری نه خواهر و برادری نه فامیلی من بریدم کمکم کن که روی زمین نباشم تو رو به حق بهترین بنده ات حسین و علی و محمد و فاطمه (ع) خودت میدونی این دعای هر روز منه  اگر گناه کار هم باشم به حسین قسمت میدم بسه خیلی عذاب کشیدم 

۰۰۰۰

خدایا بریدم از تنهایی،بی کسی،بی پولی ،من همه چیز داشتم ،نمیدونم چرا همه را گرفتی،یعنی اینقدر بد بودم،خدایا کمکم کن کمک 

خداااااا ببین منو خیلی وقته صدات می زنم ببین منو 

خدایا مهلام بندت خدا آرزو هام رو برآورده کن و انشالله تمام فامیلام سلام باشن

 

 ا

ن عمه ن خاله ن مادر بزرگ ن.......

این خدا کیههه

چرا مارو خلق کردهههه

کسی نیس جواب بدهههههههههههه

آخههه چراااا:(

خدا من تو را دوست دارم و داشتم ولی نمی دانم چه گناهی کردم که یک ارزو داشتم را براورده نکردی ؟ خدا من وقتی حالم خراب بود با تو صحبت می کردم ولی الان نمی خواهم با تو حرف بزنم چون یک ارزو بچه را براورده نکردی          تو می دانی ارزو من چیست این پیام را بخوان و ارزو من را به وجود بیار خدا اگر به و جود نیاوری اسمت را هم هیچ وقت صدا نمی زنم برای کاری

سلام . خدا وجود داره . شماره ایی که ذکر شده شماره تماس نیست شماره اتصال قلب ما به خداست.

دوره ایی که ما توش زندگی میکنیم آخر و زمانه توی این دوره تمام سختی ها برای بنده ها نازل میشه .

چون امامی حضور نداره که به مردم وعده الهی بده تنها هدایت ما قران 

تمام ایمان ها سسته شما منتطر هستید خدا به سمت شما قدم برداره

خدا تمام مشکل و گرفتاری هاتون رو حل کنه ولی تا حالا شده توی زندگیت حس کنی خدا به حرفات گوش نمیده . دنبال دلیل بگرد کار هایی که میدونی خدا رو ناراحت میکنه انجام نده از عادت های غلط زندگیت دوری کن نماز بخون و این اتصال رو محکم کن روزانه چند بار گوشی دست هست اون وقت رو صرف قران خوندن کن این لطف به خدا نیست لطف به خودتونه آرامش بدس میارید شما ها چرا باید فکر کنید که خدا خواسته هاتون رو براورده میکنه تا حالا شده بپرسید که ما برای خدا چیکار کردیم اکثرا خدا رو فقط در گرفتاری یاد میکنید اما تاحالا شده شادی های زندگیتون رو با خدا شریک باشید ؟؟

اما خدا توبه پذیره اگه نمی دونی چرا دعات پذیرفته نمی شه به در گاهش توبه کن .

نا امیدی خودش کفره 

خدایا خیلی خستم دیگه چیزی ازت نمیخوام تمومم کن

سلام من چجوری دعا کنم تا خدا صدامو بشنوه

۰۸ دی ۰۰ ، ۱۳:۱۱ رادمان عبدالهی

من که میگم همش دروغه ادم فقط با نماز خواندن می تواند با خدا حرف بزند دروغ گو ها

خدایا من دلم میخواد برم مشهد الان به بابام مرخصی نمیدن و دوستم دارن میرن منم دلم میخواد بریم خدایا کاری کن بریم خواش می کنم به جون خودت دیگه کار اشتباه نمیکنم خواهش می کنم مار ببر پیش امام رضا 😞😭😭😪😥

سلام خدا جون  

میدونم صدای من رومیشنوی به خودت قسم من شاگرد اول کلاست نیستم که داری اینطووری امتحانم میکنی من شاگرد آخرم به حق شاگرد اولای کلاست ازمن راحت تر امتحان بگیر  خدا شفای مادرم رو از تومیخوام

خودمونیم بریدم 

سلام خدا جونم 

میدونم خیلی بدی کردمو الانم خیلی از دستم ناراحتی ولی ازت خواهش میکنم منو با آدمات امتحان نکن . اینا خیلی بدن . دیگ طاقت هیچی ندارم . فقط خواهش میکنم ازت منو زودتر ببر پیش خودت . ۱۸ سالم بیش تر نیس ولی اندازه یه ادم ۵۰ ساله غم دارم . خدایا نجاتممممم بده از این دنیای کثیفففف 

 

 

۱۱ اسفند ۰۰ ، ۰۷:۰۴ حمیده شماره ابجد ۶۷یکی از نام های تو

خدا جانم تمام عمرم غیراز تو کمک نخواستم ودست به سوی هیچ کس جز تو ائمه دراز نکردم خدایا کمکم کن که بعد از این همین بااشد . خدایا مشکل من وهمه دوست داران درگاهت را حل کن ومکر ومکاران را به خودشون بر گردون ..امین.

خستم پس کجای؟

پروردگار من فقط برای یک بار دیگه بهم یه فرصت بده   خدایا شکرت  

پروردگار من فقط برای یک بار دیگه بهم یه فرصت بده   خدایا شکرت   دوستت دارم عشقم فقط تو همیشه کمکم کردی 

پروردگار من فقط برای یک بار دیگه بهم یه فرصت بده   خدایا شکرت   دوستت دارم عشقم فقط تو همیشه کمکم کردی بدون منت    میبخشی بدون منت 

قدرتمند ترین هستی  و مهربونترین       الهی و ربی من لی غیرک        الهی العفو    شکرالله 

خدایا کمک کن  تنهام.بی کار...خدا ممنا ببخش بخاطر همه گناهام.خدا نزار کسی خسته بشه از مشکلات خداااا به دادمون برس 

سلام خدای خوبم من خیلی مشکلات دارم خیلی گناه کردم خیلی اشتباه کردم خدای مهربونم منو ببخش کارم هرشب گریه وزاری خودت که شاهدی داری می بینی  منو ببخش تو بخشنده ی منو ببخش خداااااااااا

سلام خدا ببخشید خدا من خیلی مادرم وپدرم ازیت میکنم خدای مهربان من خلی دلم تنگ شد برات خدای من خودت می دونی من اونامه رو من ننوشتم خدا من امروز امشب بمیرم فردا جیغ راس باشه❣

سلام خدای من این نامه رو به تو میدم خدای مهربان خدا ی مهربان همه به من می گن تنبل خدای مهربان خدا جون تو به درسم کمک کن خدا جون من تا چهار شنبه امتحان دارم تو کمک به من کن تا قبول شم برم شیشم خداجون می خواهم مامانم رو خوش حال کنم

سلام خدای من این نامه رو به تو میدم خدای مهربان خدا ی مهربان همه به من می گن تنبل خدای مهربان خدا جون تو به درسم کمک کن خدا جون من تا چهار شنبه امتحان دارم تو کمک به من کن تا قبول شم برم شیشم خداجون می خواهم مامانم رو خوش حال کنم😭😢😭

خدا تو کجایی که به داد دلم برسی زندگیم رو نجات بده این شیوا زلیل مرده رو از شوهرم دور کن 

خدا دیگه چکار کنم دعام برااورده کن خواهش میکنم یه شوهر خوب واسش پیدا کن ک از زندگی ما بره 

مارو کشت ازبس دعا کرده.کجایی خدا

چرا نتوانستم به این شماره زنگ بزنم برنمی دارن همش میگه شماره در شبکه موجود نمیباشد

۰۹ خرداد ۰۱ ، ۱۸:۴۷ نوکر حضرت رضا

سلام 

خدا به قرآنت قسمت میدم از این گرفتاری خونواده گی راحت شیم زندگی ما شده شب و روز دعوا با گریه تو رو به بی بی فاطمه زهرا قسمت کمکمون کن تو بد فلاکتییر افتادیم😢😭 فقط تنها دلخوشیمون خودتی هر چی مصلحت پیش بیار😭

۳۰ تیر ۰۱ ، ۲۲:۲۸ خلیل( کهنه سرباز خدا)

شما منفور ترین خلقت خویش هستید  خدا وند نیاز به کد و شماره ندارد( آخوند به عبارت دقیق. همان شیطان است. که اوستا اهورا مزدا. در تنوره تاریخ ازاو گریزان و دیگران را بر حزر میداشته(خداوند تنها نیست. بلکه او بی نهاید و در تنها است⚔👊⚔🏹خلیل. 🏇خدا❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

مسخره بازیاتون منو کشته 🤣مگه خدا شماره تلفن داره برید خودتونو مسخره کنید اوسکلا 😒خدا تو قلب روحمونه❤بی ناموسا برید ننه باباتونو مسخره کنید

خدا هست راه ارتباطی با خدا هم نماز و دعا و دل پاک اگر جونی نماز نمی خونی سعی کن بخونی اگه متونستی دعا کن از خدا بخواه هر چی میخوای رو اگر این کار هم سختت دلتو پاک کناز شیطان و وسوسه های شیطانی مطمئن باش خدا تو دلهای پاک خونه داره درسته فقیرم بیمارم تنهامون زندگیم پر از خداست نفسم روحم خداست تنهاییم با خداست خیلی خواسته از خدا دارم گاهی گله گاهی درد ودل گاهی اجابت میکنه گاهی نه ولی با تمام وجودم میدونم میشنوه و هرچی خوب برام رقم میزنه از خدا بخوایییییین گله کنید دردودل کنید ولی تورو به باورتون کفر نگین بی پولی فقر ورفتار برای خیلیا هست راه خلاص شدنش صبر و خواستن از خدا دلم گرفته بود تو گوگل زدم شماره خدا تا اومدم اینجا😍

خسته شدم مرگ هم واسه من ناز میکنه.میشه چشمم رو ببندم وقتی‌باز کردم توی یه دنیای دیگه باشه .

خدایاهمه میگم توکارخیرخداخودش درست میکنه من الان ۳سال توعقدم خدادست منوبگیرمن فقط ازخودت میخوام الهی نگاهی توگاهی بینداز.

سلام خدا جون من یه بنده بد و گناهکاریم بخدا از کارای گذشتم اصلا لذت نمیبرم هرچه بیشتر تو باتلاق گناه میفتم عذابم بیشتر میشه ولی دیگه از ته دل میگم در برابر تو هیچ عددی هم نیستیم ازت میخام دستمو بگیری خسته شدم دیگه بیستو شش سالمه تا اینجای زندگیم یک روز خوشی ندیدم به ماهم یکم از نعمت های این دنیا عطا کن تمام موهام سفید شد دیگه امید بده بهم یه نشانه بده 😭😭😭

خدایا قوربونت برم میدونم بنده خوبی نیستم واسه همین از رو برگردوندی  امیدوارم منو ببخشی یه معجزه ای به زندگیم بیاری میدونی که اگر من انقد ادم بدی شدم دلیلش دردایی بود که طاقتشو نداشتم میدونی که خیانتای احمد برام چقدر سخت بود مگه من میتونم دیگه اون آدم سابق باشم دلم برای درددل  کردنامون کردنامون برای روزایی که خوابای قشنگ میدیم هر لحظه باهات زندگی میکردم تنگ بشه😭 میبینی که دیگه حتی نمیتونم باهات حرف بزنم درد دل کنم چقدر من داغون شدم  خدا جونم لطفا دوباره دستمو بگیربهت نیاز دارم😭

۲۷ آبان ۰۱ ، ۲۰:۳۱ منم بنده خدا

سلام ودرود بی پایان خداوندگار زمین وزمان بر تمامی انسان های روی زمین که از درد دست خالی بودن ازدرد نداشتن خیلی چیزها ارزوی موفقیت شادیی دارم برای همتون ارزو میکنم هیچ وقت در مشکل نمونین اگر موندیدن  این شماره تلفن منه زنگ بزن اگر تونستم کمک میکنم اگر هم نتونستم دعامیکنم ۰۹۲۲۱۳۶۸۳۹۱انشاله که خدا یاری کند رو سیاه در مقابل بندگانش نشویم خدایا خودمون به تو میسپارم

ینی یه مشت اسکل ک فکر میکنن خدا شماره تلفن داره راستی مدل گوشیم چیه ؟ یا شایدم هر ساله مدل گوشیم رو عوض میکنه . تنها چیزی که میتونم بگم اینه براتون متأسفم 

ینی یه مشت اسکل ک فکر میکنن خدا شماره تلفن داره راستی مدل گوشیش چیه ؟ یا شایدم هر ساله مدل گوشیش رو عوض میکنه . تنها چیزی که میتونم بگم اینه براتون متأسفم 

خدایا

من میدونم کم کاری کردم برای درس خوندن کمکم کن بانمره خوب قبول بشم..میشه بهم زنگ بزنی خداجون شماره تماسمومیزارم اگه دوسم داری یه زنگ بهم بزن

خدا جونم جز تو کسی رو ندارم خدای توانا کمکم کن نذار غصه بخورم فقط از خودت میخوام فقط خودت 1

خدایا دیگه نمیکشم،کم اوردم خسته شدم کجایی🙂

خدایا کمکم کن 

کمکم کن.........😔😔😔

سلام خدا پیام فرستادم پیغام داد شماره نامعتبر است 

خدایا کمکم کن 

کمکم کن.........😔😔😔

خدا من زرق کارم رخ نمیرم ولی کاشی کار برام‌رخ گرفت 💔

سلام خدای خوبم نمی‌دونم چ‌شد یهو به دام افتاد با خودم گفتم خدا کاش تو هم شماره داشتی زنگ میزدم مشکلاتمو بهت میگفتم 

خدایااااااااااااااشکر بابت اینک همیشه هوامو داشتی و از این به بعدم کمکم کن خیلی تنهام و پرونده ،😔😔

درسته میگن خدای دیروز خدای امروزم هست گاهی وقتی ک یاد مشکلاتم میوفته همین کلمه رو با خودم میگم ... خیلی کوتاه میگم خدایا دسم بگیر جز تو هیچ هیچ کسو ندارم و پشتم ب خودت گرمه امین یا رب العلمین ،❤️😔😔😔❤️😔❤️😔❤️😔😔❤️😔❤️😔😔❤️😔😔❤️😔❤️😔❤️😔

سلام آقا عالی جواب داد امید وارم آرزویی که بهش گفتم رو بهم بده من میخوام شماره فرشتها و شیطان رو بگیرم اگه شماره شیطان رو بگیرم فوش مادر بهش کیدم

خدایا لطفا برگردون عشقمو لطفاا 

خدایا لطفا برگردون عشقمو لطفاا  خدااااااااااااااااا خدااااااااااااااااا خدااااااااااااااااا صدامو بشنو

رضا❤️

سلام خداوند مهربانم                                                         خدایا از بابت همجیزشکرگزارم خدایا از خزانه خودت بعدی خدایا از زمین تا آسمان شکرت خدا یاازپاکی ۱۲سال که دایی ممنونم خدایا شکرت میکنم خدایا ازخزانی خودواریزکن به اسم داودبومی واریزازطرف خداوندا۱0000000000000000000000000🥰😍😍😍💘♥️💘♥️💘♥️❤️💘♥️❤️♥️💘

۱۵ دی ۰۲ ، ۲۰:۰۲ کارن زهدی

خدایا مارو یکم ثروتمند کن .خدایا پدرم بره کار کنه.خدا لطفا 

۱۵ دی ۰۲ ، ۲۰:۰۴ کارن زهدی

خدایا منو ببخش برای کار های بدم خدا منو با نزدیکام امتحان نکن لطفا 

خدایا من فقط یه خواهش ازت دارم اونم اینکه مامان بابام آشتی کنن آرزوم اینکه که یه روز ببینمت باهات حرف بزنم درد و دل کنم مگه نمیگن خدا به حرف بچه ها گوش میده پس دعا میکنم درسام خوب بشه بابام فردا ۱۰ میلیون بفرسته ساعتم پس فردا به دستم برسه مامانم مهربون بشه دیگه قرص نخوره اعصابش آروم بشه........حیف شمارش الکی بود اگه کسی شماره واقعیشو داره بهم بده ۱۰ سالمه زندگیم از هم پاشیده تر خدا به این شماره۰۹۹۶۳۴۵۱۲۴۲❤️🌹😔😔 

سلام خدا جون درد من با بنده هات فرق نداره فقط منو از خدمت به پدر و مادرم محروم نکن خدایا بابامو خوب کن خدایا حالش خوب بشه هیچی ازت نمیخوام کمک کن بتونم پیشش باشم تا آخر عمرم نوکریشو میکنم خدایا از عمر من بردار بده ب مامان و بابام فقط همین بهشون سلامتی بده خدایا به خاطر حضرت رقیه ات به من رحم کن 

دیگه بهت اعتقادی ندارم تو نیستی خیلی صدات زدم هیچ جوابی نگرفتم تو خدای پولدارایی فقط صدای ما کوچیکا هیچوقت بهت نمی‌رسه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی